15 kwietnia 2019

ZARZĄD_2020 (2)

udostępnij


Dębskinowy

JAN DĘBSKI
Chairman of Business Development, Unibail-Rodamco-Westfield

PREZES ZARZĄDU

Jan Dębski rozpoczynał swoja karierę w Kanadzie gdzie spędził trzynaście lat pracując w sektorze budowlanym. Od 1993 roku był Dyrektorem Rozwoju Pepsico w Centralnej Europie i Rosji. Następnie przez jedenaście lat piastował pozycję CEO w niemieckiej firmie ECE, z którą rozpoczął ekspansje w Polsce. Od dziesięciu lat jest związany z Unibail-Rodamco-Westfield jako Chairman of Business Development. Jest absolwentem Politechniki Krakowskiej.


KBARTOS_Z

KAROL BARTOS
Group Head of Asset Management, Atrium European Real Estate

WICEPREZES ZARZĄDU

Karol Bartos posiada blisko 16-letnie doświadczenie zawodowe w obszarach asset management, development, inwestycje, najem oraz finansowanie nieruchomości w Polsce i Europie. Stanowisko Group Head of Asset Management w Atrium European Real Estate objął w marcu 2018 roku. Do jego obowiązków należy zbudowanie długoterminowej strategii rozwoju portfela centrów handlowych firmy, a także współpraca z zespołami w Polsce, Czechach i Rosji w realizacji planów leasingowych oraz inwestycyjnych. Przed podjęciem pracy w Atrium, Karol pełnił funkcję dyrektora wykonawczego w Tristan Capital Partners w Londynie, gdzie był odpowiedzialny za portfolio nieruchomości w Europie Środkowo-Wschodniej, krajach skandynawskich oraz Niemczech. W swojej karierze zarządzał projektami o łącznej wartości ponad 9 miliardów euro, wśród których były takie nieruchomości, jak Rondo 1 w Warszawie, Warsaw Financial Center, centra handlowe Karolinka w Opolu i Zakopianka oraz projekty deweloperskie, m.in. centrum handlowe Kronen Vanlose w Kopenhadze, czy hotel the Royal Bavarian w Monachium. Karol Bartos jest członkiem Royal Institute of Chartered Surveyors (MRICS) oraz Certified Commercial Investment Member (CCIM). Ukończył studia magisterskie w Szkole Głównej Handlowej.


JKUR_Z

JUSTYNA KUR
Vice-president / Head of Property and Rental Management, APSYS

WICEPREZES ZARZĄDU

Posiada wieloletnie doświadczenie w zarzadzaniu centrami handlowymi. W Apsys pracuje od 2001 roku, w swojej dotychczasowej karierze pełniła funkcje dyrektora centrum handlowego, dyrektora regionalnego, a aktualnie jako Dyrektor ds. Zarządzania Nieruchomościami odpowiada za zarządzane portfolio 24 centrów o powierzchni 1 miliona m2 powierzchni GLA oraz 130 milionów EUR czynszów fakturowanych rocznie. Nadzoruje prace około 200 osób. Jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego oraz Uniwersytetu Warszawskiego w zakresie zarządzania nieruchomościami.


Ania M 1 strona

ANNA MALCHAREK
Dyrektor zarządzający, Gemini Holding Sp. z.o.o.

WICEPREZES ZARZĄDU

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Od blisko 15 lat aktywnie związana z branżą nieruchomości. W latach 2007-2013 w firmie GTC S.A. - początkowo na stanowisku dyrektora marketingu i PR, a następnie na stanowisku Dyrektora Operacyjnego CH Galeria Kazimierz. W tym czasie odpowiadała m.in. za strategię pozycjonowania rozwoju, komercjalizację CH Galeria Kazimierz, budżet operacyjny, długofalową strategię marketingową i komunikację z najemcami. Od 2009 do 2013 roku na stanowisku Dyrektora Zarządzającego galerii handlowych należących do GTC S.A., odpowiadała za kluczowe inwestycje w portfelu spółki - Galerię Jurajską w Częstochowie i Galerię Kazimierz w Krakowie. W tym okresie opracowała i wdrożyła długo- i krótkofalowe strategie rozwoju obiektów w oparciu o wieloletnie planowanie budżetowe i zarzadzanie wartością obiektów, odpowiadała za budowanie i rozwijanie relacji z najemcami oraz planowanie i wdrażanie strategii komunikacji. Od 2014 roku związana ze spółką Gemini Holding Sp. z o.o., w której zajmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego. W Gemini Holding odpowiada m.in. za opracowywanie i realizację długofalowych strategii dla firm Gemini Park Sp. z o.o. oraz Gemini Jasna Park Sp. z o.o., zarzadzanie wartością obiektów, planowanie budżetu, negocjacje z partnerami biznesowymi, rozwój strategii komercjalizacji i bezpośredni kontakt z najemcami. Ponadto – jako Dyrektor Zarządzający – nadzoruje i koordynuje prace zespołów w galeriach należących do holdingu oraz zespołów obsługujących obiekty. W sposób bezpośredni koordynuje też działania związane z przygotowywaniem analiz i planów związanych z nowymi projektami. Odpowiada za całość najnowszych inwestycji firmy, w tym otwarte ostatnio Gemini Park Tychy. Od wielu lat stale gości w panelach dyskusyjnych poświęconych branży nieruchomości (m.in. Shopping Center Forum i The City Business Forum, Property Forum, Eurobuild) i jest cenionym ekspertem rynku retail w mediach biznesowych.


PSTANISZEWSKI_Z

PIOTR STANISZEWSKI
Radca prawny, partner w warszawskim Zespole Prawa Nieruchomości kancelarii Dentons

WICEPREZES ZARZĄDU

Reprezentuje inwestorów krajowych i międzynarodowych w zakresie realizacji nowych lub przebudowy już istniejących centrów handlowych, budynków biurowych, mieszkaniowych oraz magazynów. Doradza w kwestiach dokumentacji budowlanej oraz pozwoleń, a także ma szerokie doświadczenie w negocjowaniu i egzekwowaniu umów budowlanych. Ponadto, często jest zaangażowany w transakcje inwestycyjne, oraz wynajem centrów handlowych, obiektów biurowych i przemysłowych. Piotr doradzał również międzynarodowym instytucjom finansowym w kontekście finansowania inwestycji w sektorze nieruchomości.


AWALCZAK_Z

ALEKSANDER WALCZAK
Prezes Zarządu, Dekada S.A.

WICEPREZES ZARZĄDU

Prezes Zarządu i udziałowiec Dekada S.A., polskiej spółki prowadzącej od 2007 roku działalność w zakresie budowy i zarządzania centrami handlowymi pn. DEKADA. Obecnie 11 otwartych obiektów: Brodnica, Ciechanów, Grójec, Kraków, Myślenice, Malbork, Nowy Targ, Olsztyn, Skierniewice, Sieradz, Żyrardów oraz kolejne w budowie lub przygotowaniu (Nysa, Konin i Mińsk Maz.). Wcześniej, od 1994 roku, współzałożyciel i udziałowiec KINOPLEX SA - sieci kin wielosalowych (multiplexów) - 5 obiektów wybudowanych w latach 1996-2004, głównie w ramach centrów handlowych – w tym: pierwsze wielosalowe kino w Polsce – FEMINA w Warszawie oraz multiplexy w Gdańsku, Kielcach, Opolu i Bielsku Białej. Urodzony w 1960 roku. Ukończył Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie związane z projektowaniem, budową i zarządzaniem obiektami handlowo-usługowymi.


ABRZEZIŃSKA_Z

AGATA BRZEZIŃSKA
Head of CEE Pradera Management Poland

CZŁONKINI ZARZĄDU

Agata Brzezińska dołączyła do zespołu Pradery w 2014 roku i objęła stanowisko Head of Asset Management w Polsce. W 2016 roku została awansowana na stanowisko szefa polskiego biura a od 2017 roku kieruje Regionem Europy Środkowo-Wschodniej. Jako Członek Zarządu i Head of CEE Agata Brzezińska odpowiada za wszystkie aspekty działalności Pradery w Polsce i Czechach, w tym za zarządzanie aktywami w portfelu o łącznej powierzchni blisko ćwierć miliona metrów kwadratowych GLA. Wcześniej, piastując w firmie Neinver Polska stanowiska dyrektora polskiego oddziału oraz dyrektora ds. powierzchni handlowych, Agata Brzezińska odpowiadała m.in. za Galerię Malta i Galerię Katowicką oraz rozwój i zarządzanie aktywami w portfelu Factory Outlet Centers. Agata Brzezińska związana jest z rynkiem nieruchomości od 2000 roku. Pracowała m.in. w firmie GTC, gdzie była odpowiedzialna za Galerię Mokotów i Galerię Kazimierz. Ukończyła studia ekonomiczne w PWSBiA w Warszawie. W 2017 roku uzyskała tytuł Certified Commercial Investment Member w Instytucie CCIM.


Urszula Matej Bil zarzad

URSZULA MATEJ-BIL
Dyrektor ds. komunikacji i PR, EPP

CZŁONKINI ZARZĄDU

Urszula Matej-Bil posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i public relations. Specjalizuje się w działaniach obejmujących komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, w tym kryzysową, marketing, współpracę z mediami i decydentami oraz social media. Współpracowała z wiodącymi krajowymi i międzynarodowymi firmami z branży nieruchomości, budowlanej, ubezpieczeń, finansów i bankowości, nowych technologii, logistyki i transportu, przemysłu ciężkiego, e-commerce oraz FMCG. Wspierała komunikacyjnie liczne nieruchomości handlowe, takie jak: Hala Koszyki, Wola Park, Galeria Młociny, Galeria Victoria oraz Forum Gliwice. Jako dyrektor ds. komunikacji i PR EPP odpowiada m.in. za zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, działania marketingowe, public affairs oraz związane z ESG i społeczną odpowiedzialnością biznesu. Przed dołączeniem do EPP, pełniła funkcję dyrektora działu komunikacji korporacyjnej w agencji OneMulti, gdzie odpowiadała za całościową koordynację działań dla jej kluczowych klientów i rozwój. Wcześniej zajmowała stanowisko dyrektora w agencji PR Questia. Ukończyła studia na kierunku Marketing i Zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada też dyplom studiów doktoranckich tej uczelni.

 


DPIWEK_Z

DOMINIK PIWEK
Head of Marketing, NEPI Rockcastle Poland

CZŁONEK ZARZĄDU

Swoją edukację zdobywał na Uniwersytecie Warszawskim kierunek Socjologia oraz na University of London na kierunku Polityka i Ekonomia Krajów Europy Środkowo- wschodniej. Z marketingiem i reklamą związany od roku 1994. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w międzynarodowych agencjach reklamowych takich jak Publicis, BBDO Worldwide, wydawnictwie Edipresse. Odpowiadał za współtworzenie strategii medialnych, reklamowych i marketingowych m.in. dla takich marek jak Renault, British Airways, Red Bull. Od 2007 roku był związany z firmą METRO PROPERTIES Sp. z o.o., a następnie z firmą Balmain. Aktualnie obejmuje stanowisko Dyrektora ds. Marketingu & PR w firmie NEPI Rockcastle Poland, gdzie odpowiedzialny jest za zarządzanie działem marketingu oraz za tworzenie i realizację strategii komunikacji reklamowo marketingowej i PR.


AZENTILE_Z

ALEKSANDRA ZENTILE-MILLER
Dyrektor Chapman Taylor International Services

CZŁONKINI ZARZĄDU

Doświadczenie zawodowe obejmuje pracę w wielu krajach, a od wczesnych lat dziewięćdziesiątych koncentruje się na Europie Środkowo-Wschodniej, jak i odpowiedzialności za rozwój kontaktów w Polsce i kierowanie warszawskim biurem. Studiowała Architekturę w Polsce (Politechnika Gdańska) i Wielkiej Brytanii (University of Westminister w Londynie). Jest członkiem organizacji profesjonalnych w obu krajach (SARP, RIBA, BPCC, ICSC), a także członkiem zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych, w działalności której bierze czynny udział.


 Krzysztof Poznański

KRZYSZTOF POZNAŃSKI
Dyrektor Zarządzający Polską Radą Centrów Handlowych

CZŁONEK ZARZĄDU

Posiada ponad trzydziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu firmami, operacjami i sprzedażą w Polsce i za granicą. Swoją karierę zawodową związał z firmami usługowymi w branżach restauracyjnej, kinowej i usług zarządzania nieruchomościami. Pracował m.in. dla: PepsiCo (Pizza Hut i KFC), Multikino, G4S i Cushman&Wakefield (Złote Tarasy), ISS Facility Services i Atalian. Od lutego 2021 r. kieruje stowarzyszeniem PRCH.

Jest absolwentem Wydziału Zarządzania UW. POsiada dyplom MBA University of Illinois.