O PRCH

Zarząd

PREZES ZARZĄDU

Jan Dębski

Chairman of Business Development, Unibail-Rodamco-Westfield

Jan Dębski rozpoczynał swoja karierę w Kanadzie, gdzie spędził trzynaście lat pracując w sektorze budowlanym. Od 1993 roku był dyrektorem rozwoju Pepsico w Centralnej Europie i Rosji. Następnie przez jedenaście lat był CEO w niemieckiej firmie ECE, z którą rozpoczął ekspansję w Polsce. Od dziesięciu lat jest związany z Unibail-Rodamco-Westfield, jako Chairman of Business Development. Jest absolwentem Politechniki Krakowskiej.

WICEPREZES ZARZĄDU

Anna Malcharek

Dyrektor zarządzający, Gemini Holding Sp. z.o.o.

Od 15 lat aktywnie związana z branżą nieruchomości. W latach 2007-2013 w firmie GTC, początkowo na stanowisku dyrektora marketingu i PR, następnie dyrektora operacyjnego CH Galeria Kazimierz, a od 2009 roku dyrektora zarządzającego galerii handlowych. Odpowiadała za strategię pozycjonowania rozwoju, komercjalizację CH Galeria Kazimierz, budżet operacyjny, długofalową strategię marketingową i komunikację z najemcami czy wreszcie za kluczowe inwestycje: Galerię Jurajską w Częstochowie i Galerię Kazimierz w Krakowie. W tym okresie opracowała i wdrożyła długo- i krótkofalowe strategie rozwoju obiektów w oparciu o wieloletnie planowanie budżetowe i zarzadzanie wartością obiektów. Od 2014 roku jest związana ze spółką Gemini Holding, gdzie pełni funkcję dyrektora zarządzającego. Odpowiada za opracowywanie i realizację długofalowych strategii dla firm Gemini Park oraz Gemini Jasna Park, zarzadzanie wartością obiektów, planowanie budżetu, negocjacje z partnerami biznesowymi, rozwój strategii komercjalizacji i bezpośredni kontakt z najemcami. Nadzoruje i koordynuje prace zespołów w galeriach należących do holdingu oraz zespołów obsługujących obiekty. W sposób bezpośredni koordynuje też działania związane z przygotowywaniem analiz i planów związanych z nowymi projektami. Odpowiada za całość najnowszych inwestycji firmy, w tym otwarty ostatnio Gemini Park Tychy. Jako ekspert rynku retail, bierze udział debatach poświęconych branży nieruchomości: m.in. Shopping Center Forum, The City Business Forum, Property Forum czy Eurobuild. Jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

WICEPREZES ZARZĄDU

Piotr Staniszewski

Radca prawny, partner w warszawskim Zespole Prawa Nieruchomości kancelarii Dentons

Reprezentuje inwestorów krajowych i międzynarodowych w zakresie realizacji nowych lub przebudowy już istniejących centrów handlowych, budynków biurowych, mieszkaniowych oraz magazynów. Doradza w kwestiach dokumentacji budowlanej oraz pozwoleń, a także ma szerokie doświadczenie w negocjowaniu i egzekwowaniu umów budowlanych. Ponadto, często jest zaangażowany w transakcje inwestycyjne, oraz wynajem centrów handlowych, obiektów biurowych i przemysłowych. Doradzał również międzynarodowym instytucjom finansowym w kontekście finansowania inwestycji w sektorze nieruchomości.

CZŁONEK ZARZĄDU

Karol Bartos

Group Head of Asset Management, Atrium European Real Estate

Karol Bartos ma szesnastoletnie doświadczenie zawodowe w obszarach: asset management, development, inwestycje, najem oraz finansowanie nieruchomości w Polsce i Europie. W 2018 roku został Group Head of Asset Management w Atrium European Real Estate. Do jego obowiązków należy budowanie długoterminowej strategii rozwoju portfela centrów handlowych firmy, a także współpraca w realizacji planów leasingowych oraz inwestycyjnych z zespołami w Polsce, Czechach i Rosji. Wcześniej był dyrektorem wykonawczym w Tristan Capital Partners w Londynie, gdzie odpowiadał za portfolio nieruchomości w Europie Środkowo-Wschodniej, krajach skandynawskich oraz Niemczech. W swojej karierze zarządzał projektami o łącznej wartości ponad 9 miliardów euro, wśród których były takie nieruchomości, jak: Rondo 1 w Warszawie, Warsaw Financial Center, centra handlowe Karolinka w Opolu i Zakopianka. Odpowiadał też za projekty deweloperskie, m.in. centrum handlowe Kronen Vanlose w Kopenhadze czy hotel the Royal Bavarian w Monachium. Jest członkiem Royal Institute of Chartered Surveyors (MRICS) oraz Certified Commercial Investment Member (CCIM). Ukończył studia magisterskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

CZŁONKINI ZARZĄDU

Agata Brzezińska

Head of CEE Pradera Management Poland

Z rynkiem nieruchomości jest związana od 2000 roku. Od 2014 roku jest Head of Asset Management Pradery w Polsce. W 2016 roku awansowała na szefa polskiego biura, a od 2017 roku kieruje Regionem Europy Środkowo-Wschodniej. Jako członek zarządu i Head of CEE Agata Brzezińska odpowiada za wszystkie aspekty działalności Pradery w Polsce i Czechach. Zarządza aktywami w portfelu o łącznej powierzchni blisko ćwierć miliona metrów kwadratowych GLA. Wcześniej, jako dyrektor polskiego oddziału oraz dyrektor ds. powierzchni handlowych Neinver Polska, odpowiadała m.in. za Galerię Malta i Galerię Katowicką oraz rozwój i zarządzanie aktywami w portfelu Factory Outlet Centers. Była też związana m.in. z firmą GTC, gdzie odpowiadała za Galerię Mokotów i Galerię Kazimierz. Ukończyła studia ekonomiczne w PWSBiA w Warszawie. W 2017 roku uzyskała tytuł Certified Commercial Investment Member w Instytucie CCIM.

CZŁONKINI ZARZĄDU

Justyna Kur

Vice-president / Head of Property and Rental Management, APSYS

Ma wieloletnie doświadczenie w zarzadzaniu centrami handlowymi. W Apsys pracuje od 2001 roku, w swojej dotychczasowej karierze pełniła funkcje dyrektora centrum handlowego czy dyrektora regionalnego. Aktualnie jako dyrektor ds. Zarządzania Nieruchomościami odpowiada za portfolio 24 centrów handlowych o powierzchni miliona metrów kwadratowych powierzchni GLA oraz 130 milionów EUR czynszów fakturowanych rocznie. Nadzoruje prace około 200 osób. Jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego oraz Uniwersytetu Warszawskiego w zakresie zarządzania nieruchomościami.

CZŁONKINI ZARZĄDU

Urszula Matej-Bil

Dyrektor ds. komunikacji i PR, EPP

Ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i public relations. Specjalizuje się w działaniach obejmujących komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, w tym kryzysową, marketing, współpracę z mediami i decydentami oraz social media. Współpracowała z wiodącymi krajowymi i międzynarodowymi firmami z branży nieruchomości, budowlanej, ubezpieczeń, finansów i bankowości, nowych technologii, logistyki i transportu, przemysłu ciężkiego, e-commerce oraz FMCG. Wspierała komunikacyjnie liczne nieruchomości handlowe, takie jak: Hala Koszyki, Wola Park, Galeria Młociny, Galeria Victoria oraz Forum Gliwice. Jako dyrektor ds. komunikacji i PR EPP odpowiada m.in. za zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, działania marketingowe, public affairs oraz związane z ESG i społeczną odpowiedzialnością biznesu. Przed dołączeniem do EPP, była dyrektorem działu komunikacji korporacyjnej w agencji OneMulti, gdzie odpowiadała za całościową koordynację działań dla jej kluczowych klientów i rozwój. Wcześniej zajmowała stanowisko dyrektora w agencji PR Questia. Ukończyła Marketing i Zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada też dyplom studiów doktoranckich tej uczelni.

CZŁONEK ZARZĄDU

Dominik Piwek

Head of Marketing, NEPI Rockcastle Poland

Od 1994 roku związany z marketingiem i reklamą. Doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych agencjach reklamowych, takich jak Publicis, BBDO Worldwide oraz w wydawnictwie Edipresse. Odpowiadał za współtworzenie strategii medialnych, reklamowych i marketingowych, m.in. dla takich marek jak Renault, British Airways, Red Bull. Od 2007 roku był związany z firmą METRO PROPERTIES, a następnie z firmą Balmain. Aktualnie jest Dyrektorem ds. Marketingu & PR w firmie NEPI Rockcastle Poland. Odpowiada za zarządzanie działem marketingu oraz tworzenie i realizację strategii komunikacji reklamowo-marketingowej i PR. Studiował socjologię na Uniwersytecie Warszawskim oraz politykę i ekonomię krajów Europy Środkowo-Wschodniej na University of London.

CZŁONEK ZARZĄDU

Krzysztof Poznański

Dyrektor Zarządzający, Polska Rada Centrów Handlowych

Ma ponad trzydziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu firmami, operacjami i sprzedażą w Polsce oraz za granicą. Swoją karierę zawodową związał z firmami usługowymi w branżach restauracyjnej, kinowej i usług zarządzania nieruchomościami. Pracował m.in. dla: PepsiCo (Pizza Hut i KFC), Multikino, G4S i Cushman&Wakefield (Złote Tarasy), ISS Facility Services i Atalian. Od lutego 2021 r. kieruje stowarzyszeniem PRCH. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania UW. Ukończył MBA na University of Illinois.

CZŁONKINI ZARZĄDU

Aleksandra Zentile-Miller

Dyrektor Chapman Taylor International Services

Doświadczenie zawodowe obejmuje pracę w wielu krajach. Od wczesnych lat dziewięćdziesiątych koncentruje się na Europie Środkowo-Wschodniej oraz odpowiedzialności za rozwój kontaktów w Polsce i kierowanie warszawskim biurem Chapman Taylor International Services. Studiowała architekturę na Politechnice Gdańskiej oraz na University of Westminster w Londynie, w Wielkiej Brytanii. Jest członkiem profesjonalnych organizacji w obu krajach: SARP, RIBA, BPCC, ICSC.