O PRCH

Zarząd

PREZES ZARZĄDU

Jan Dębski

Chairman of Business Development, Unibail-Rodamco-Westfield

Jan Dębski rozpoczynał swoja karierę w Kanadzie, gdzie spędził trzynaście lat pracując w sektorze budowlanym. Od 1993 roku był dyrektorem rozwoju Pepsico w Centralnej Europie i Rosji. Następnie przez jedenaście lat był CEO w niemieckiej firmie ECE, z którą rozpoczął ekspansję w Polsce. Od dziesięciu lat jest związany z Unibail-Rodamco-Westfield, jako Chairman of Business Development. Jest absolwentem Politechniki Krakowskiej.

WICEPREZES ZARZĄDU

Anna Malcharek

Dyrektor zarządzający, Gemini Holding Sp. z.o.o.

Od 15 lat aktywnie związana z branżą nieruchomości. W latach 2007-2013 w firmie GTC, początkowo na stanowisku dyrektora marketingu i PR, następnie dyrektora operacyjnego CH Galeria Kazimierz, a od 2009 roku dyrektora zarządzającego galerii handlowych. Odpowiadała za strategię pozycjonowania rozwoju, komercjalizację CH Galeria Kazimierz, budżet operacyjny, długofalową strategię marketingową i komunikację z najemcami czy wreszcie za kluczowe inwestycje: Galerię Jurajską w Częstochowie i Galerię Kazimierz w Krakowie. W tym okresie opracowała i wdrożyła długo- i krótkofalowe strategie rozwoju obiektów w oparciu o wieloletnie planowanie budżetowe i zarzadzanie wartością obiektów. Od 2014 roku jest związana ze spółką Gemini Holding, gdzie pełni funkcję dyrektora zarządzającego. Odpowiada za opracowywanie i realizację długofalowych strategii dla firm Gemini Park oraz Gemini Jasna Park, zarzadzanie wartością obiektów, planowanie budżetu, negocjacje z partnerami biznesowymi, rozwój strategii komercjalizacji i bezpośredni kontakt z najemcami. Nadzoruje i koordynuje prace zespołów w galeriach należących do holdingu oraz zespołów obsługujących obiekty. W sposób bezpośredni koordynuje też działania związane z przygotowywaniem analiz i planów związanych z nowymi projektami. Odpowiada za całość najnowszych inwestycji firmy, w tym otwarty ostatnio Gemini Park Tychy. Jako ekspert rynku retail, bierze udział debatach poświęconych branży nieruchomości: m.in. Shopping Center Forum, The City Business Forum, Property Forum czy Eurobuild. Jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

WICEPREZES ZARZĄDU

Piotr Staniszewski

Radca prawny, partner w warszawskim Zespole Prawa Nieruchomości kancelarii Dentons

Reprezentuje inwestorów krajowych i międzynarodowych w zakresie realizacji nowych lub przebudowy już istniejących centrów handlowych, budynków biurowych, mieszkaniowych oraz magazynów. Doradza w kwestiach dokumentacji budowlanej oraz pozwoleń, a także ma szerokie doświadczenie w negocjowaniu i egzekwowaniu umów budowlanych. Ponadto, często jest zaangażowany w transakcje inwestycyjne, oraz wynajem centrów handlowych, obiektów biurowych i przemysłowych. Doradzał również międzynarodowym instytucjom finansowym w kontekście finansowania inwestycji w sektorze nieruchomości.

CZŁONKINI ZARZĄDU

Agata Brzezińska

Head of CEE Pradera Management Poland

Z rynkiem nieruchomości jest związana od 2000 roku. Od 2014 roku jest Head of Asset Management Pradery w Polsce. W 2016 roku awansowała na szefa polskiego biura, a od 2017 roku kieruje Regionem Europy Środkowo-Wschodniej. Jako członek zarządu i Head of CEE Agata Brzezińska odpowiada za wszystkie aspekty działalności Pradery w Polsce i Czechach. Zarządza aktywami w portfelu o łącznej powierzchni blisko ćwierć miliona metrów kwadratowych GLA. Wcześniej, jako dyrektor polskiego oddziału oraz dyrektor ds. powierzchni handlowych Neinver Polska, odpowiadała m.in. za Galerię Malta i Galerię Katowicką oraz rozwój i zarządzanie aktywami w portfelu Factory Outlet Centers. Była też związana m.in. z firmą GTC, gdzie odpowiadała za Galerię Mokotów i Galerię Kazimierz. Ukończyła studia ekonomiczne w PWSBiA w Warszawie. W 2017 roku uzyskała tytuł Certified Commercial Investment Member w Instytucie CCIM.

CZŁONKINI ZARZĄDU

Małgorzata Komarczuk

Group Head of Marketing CEE w G City Europe

Od 20 lat jest związana z branżą marketingowo-reklamową. Doświadczenie i kompetencje zdobywała przewodząc zespołom na rynkach Europy Centralnej. Pierwsze kroki stawiała w agencji reklamowej współtworząc komunikację marketingową dla marek, rodzimych i międzynarodowych, z sektora FMCG, health&beauty, finansów, ubezpieczeń, motoryzacji i nieruchomości komercyjnych. Z ramienia retail i retail real estate agencji pracowała dla Galerii Mokotów, Galerii Jurajskiej, Blue City, Factory oraz dla sieci Super-Pharm. Od 2014 roku związana jest z G City Europe (wcześniej Atrium European Real Estate), właścicielem centrów handlowych w Europie Centralnej. Zarządza działem marketingu tworząc i realizując strategię komunikacji marketingowej i PR. Jest odpowiedzialna za marketing korporacyjny oraz za działania dla portfolio nieruchomości o wielkości ponad pół miliona metrów kwadratowych GLA. Współtworzy programy odpowiedzialnego biznesu, koncentruje się na innowacjach z zakresu customer experience współpracując ze startupami i twórcami contentowymi. Ukończyła Marketing i Zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim oraz Postgraduate Diploma in Professional Marketing w Chartered Institute of Marketing (CIM).

CZŁONKINI ZARZĄDU

Justyna Kur

Vice-president / Head of Property and Rental Management, APSYS

Ma wieloletnie doświadczenie w zarzadzaniu centrami handlowymi. W Apsys pracuje od 2001 roku, w swojej dotychczasowej karierze pełniła funkcje dyrektora centrum handlowego czy dyrektora regionalnego. Aktualnie jako dyrektor ds. Zarządzania Nieruchomościami odpowiada za portfolio 24 centrów handlowych o powierzchni miliona metrów kwadratowych powierzchni GLA oraz 130 milionów EUR czynszów fakturowanych rocznie. Nadzoruje prace około 200 osób. Jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego oraz Uniwersytetu Warszawskiego w zakresie zarządzania nieruchomościami.

CZŁONKINI ZARZĄDU

Paulina Kurdziel-Świeczka

Retail Asset Manager w NEPI Rockcastle

W 2010 roku rozpoczęła przygodę z rynkiem nieruchomości komercyjnych, w zespole finansowym firmy DTZ Management Polska (aktualnie Cushman & Wakefield). W 2013 roku dołączyła do firmy Balmain, gdzie od podstaw tworzyła wraz z zespołem dział property management’u, aby finalnie objąć stanowisko Asset Managera. W 2015 roku jako jedna z pierwszych osób zasiliła szeregi firmy NEPI Rockcastle, gdzie aktualne w roli Asset Managera zarządza portfelem centrów handlowych o GLA wynoszącym blisko ćwierć miliona metrów kwadratowych, w skład którego wchodzą m. in. Forum w Gdańsku, Karolinka w Opolu i Focus Mall w Zielonej Górze. Odpowiada za kreowanie oraz realizację długoterminowej strategii, której celem jest maksymalizacja wartości zarządzanego portfela. Jest absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w zakresie finansów i rachunkowości.

CZŁONKINI ZARZĄDU

Urszula Matej-Bil

Członek Zarządu EPP ds. komunikacji i marketingu

Ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i public relations. Specjalizuje się w działaniach obejmujących komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, w tym kryzysową, marketing, współpracę z mediami i decydentami oraz social media. Współpracowała z wiodącymi krajowymi i międzynarodowymi firmami z branży nieruchomości, budowlanej, ubezpieczeń, finansów i bankowości, nowych technologii, logistyki i transportu, przemysłu ciężkiego, e-commerce oraz FMCG. Wspierała komunikacyjnie liczne nieruchomości handlowe, takie jak: Hala Koszyki, Wola Park, Galeria Młociny, Galeria Victoria oraz Forum Gliwice. Jako członek zarządu ds. komunikacji i marketingu EPP odpowiada m.in. za zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, działania marketingowe, public affairs oraz związane z ESG i społeczną odpowiedzialnością biznesu. Przed dołączeniem do EPP, była dyrektorem działu komunikacji korporacyjnej w agencji OneMulti, gdzie odpowiadała za całościową koordynację działań dla jej kluczowych klientów i rozwój. Wcześniej zajmowała stanowisko dyrektora w agencji PR Questia. Ukończyła Marketing i Zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada też dyplom studiów doktoranckich tej uczelni.

CZŁONEK ZARZĄDU

Krzysztof Poznański

Dyrektor Zarządzający, Polska Rada Centrów Handlowych

Ma ponad trzydziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu firmami, operacjami i sprzedażą w Polsce oraz za granicą. Swoją karierę zawodową związał z firmami usługowymi w branżach restauracyjnej, kinowej i usług zarządzania nieruchomościami. Pracował m.in. dla: PepsiCo (Pizza Hut i KFC), Multikino, G4S i Cushman&Wakefield (Złote Tarasy), ISS Facility Services i Atalian. Od lutego 2021 r. kieruje stowarzyszeniem PRCH. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania UW. Ukończył MBA na University of Illinois.

CZŁONEK ZARZĄDU

Jacek Wesołowski

Dyrektor zarządzający Trei Real Estate Poland

Posiada ponad 30-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości handlowych, biurowych i mieszkaniowych. Od 2016 roku, jako dyrektor zarządzający Trei Real Estate Poland, odpowiada za działalność inwestycyjną i deweloperską spółki. Nadzoruje dynamiczny rozwój sieci parków handlowych Vendo Park. Zarządza także portfelem handlowym Trei, obejmującym 137 obiektów. Od 2019 roku kieruje również spółką mieszkaniową Trei Residential, której portfel inwestycyjny obejmuje łącznie około 2000 mieszkań. Jest aktywnym ambasadorem małych formatów handlowych. W 2019 roku Trei rozpoczął projekt pierwszych w Polsce corocznych podsumowań publikowanych w formie niezależnych raportów wydawanych we współpracy z firmami doradczymi. Zanim dołączył do Trei, Jacek Wesołowski odpowiadał za sukces pierwszego śródmiejskiego centrum handlowego KLIF w Gdyni, później projektu Silesia w Katowicach czy Tarasów Zamkowych w Lublinie.

CZŁONKINI ZARZĄDU

Aleksandra Zentile-Miller

Architekt, urbanista – Consult AZM

Doświadczenie zawodowe obejmuje pracę w wielu krajach. Od wczesnych lat dziewięćdziesiątych koncentruje się na Europie Środkowo-Wschodniej oraz odpowiedzialności za rozwój kontaktów w Polsce i kierowaniu warszawskim biurem Chapman Taylor International Services. Studiowała architekturę na Politechnice Gdańskiej oraz na University of Westminster w Londynie, w Wielkiej Brytanii. Jest członkiem profesjonalnych organizacji w obu krajach: SARP, RIBA, BPCC, ICSC.