27 maja 2021

Zapraszamy na webinarium o podpisie elektronicznym

udostępnij

Celem szkolenia „Stosowanie podpisu elektronicznego oraz skuteczność prawna oświadczeń woli opatrzonych podpisem elektronicznym” jest przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy dotyczącej stosowania podpisu elektronicznego, jego rodzajów, skutków prawnych oświadczeń woli opatrzonych poszczególnymi podpisami elektronicznymi, możliwości ich wykorzystania oraz procesu poprawnego składania i walidacji podpisów elektronicznych.


Termin

Wtorek 8 czerwca 2021 r. godz. 10:00 - 11:30


Do kogo skierowane jest szkolenie?

Szkolenie skierowane jest w szczególności do osób zarządzających obiegiem dokumentów oraz odpowiedzialnych za proces zawierania umów, jak również do członków zarządu, prokurentów, pełnomocników i innych osób, które biorą udział w zawieraniu umów i składaniu innych oświadczeń woli. 


Program szkolenia

Czym jest podpis elektroniczny?
Podpis elektroniczny a kwalifikowany podpis elektroniczny – czym się różnią?
Jakie znaczenie ma podpis elektroniczny na gruncie przepisów prawa?
Jakie podpisy elektroniczne są dostępne na polskim rynku i w jaki sposób można je nabyć?
Czy podpis elektroniczny nabyty na polskim rynku może być wykorzystywany do zawierania umów z podmiotami z innych państw?

Składanie, weryfikacja i walidacja podpisów elektronicznych
W jaki sposób złożyć kwalifikowany podpis elektroniczny?
Jak sprawdzić, jakim rodzajem podpisu opatrzony został dokument?
Jak sprawdzić, czy podpis elektroniczny, którym opatrzony został dokument, stanowi kwalifikowany podpis elektroniczny?
Walidacja podpisu elektronicznego.

Stosowanie rozwiązań do obsługi podpisów elektronicznych
Adobe Sign i Docu Sign a podpis elektroniczny.
Zawieranie umów przy wykorzystaniu Adobe Sign i Docu Sign.
Ograniczenia Adobe Sign i Docu Sign.

Czym jest podpis zaufany?
Czym się różni podpis zaufany od profilu zaufanego?
Jak opatrzeć dokument podpisem zaufanym?
Jakie skutki prawne wywołuje podpis osobisty?  

Czym jest podpis osobisty?
E-dowód a podpis osobisty.
Jak uzyskać podpis osobisty?
Jakie skutki prawne wywołuje podpis osobisty?  

Zarządzanie obiegiem dokumentów i procesem zawierania umów
Przechowywanie i archiwizacja dokumentów elektronicznych.
Archiwizacja umów zawartych w formie hybrydowej.


Rejestracja

Zapisy na webinar dostępne są pod następującym adresem: https://rejestracja.prch.org.pl/podpiselektroniczny_dzp


Organizator

Szkolenie jest wspólną inicjatywą Polskiej Rady Centrów Handlowych i kancelarki DZP. Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka jest największą, niezależną polską kancelarią prawniczą. Tworzy ją zespół ponad 170 ekspertów doradzających w  ramach 9 praktyk, w tym Praktyki IP&TMT zajmującej się pomocą prawną z  zakresu prawa własności intelektualnej oraz prawa nowych technologii.

Webinar poprowadzi Karolina Kulikowska - jest członkiem Praktyki IP&TMT w kancelarii Domański Zakrzewski Palinka sp.k. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej i nowych technologii, ochronie danych osobowych, a także w dziedzinie cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji. 


Cennik

Przedstawiciele firm członkowskich PRCH w 2021 roku, dyrektorzy/ administratorzy obiektów handlowych: bezpłatnie.

Przedstawiciele firm nieczłonkowskich PRCH - 150 zł netto za osobę. 


Kontakt

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Angeliką Łapat, koordynatorką ds. biurowo-operacyjnych.

Mail: alapat@prch.org.pl

Telefon: +48 512 402 290