20 maja 2021
Marketing Przyszłości Centrów Handlowych
Polska Rada Centrów Handlowych wraz z firmami członkowskimi przygotowała publikację poświęconą możliwym kierunkom rozwoju marketingu centrów handlowych w kolejnych latach. Zapraszamy do jej lektury.
W najnowszej publikacji „Marketing Przyszłości Centrów Handlowych” eksperci z takich firm jak BWP Polska, Calla Group, EDGE NPD, Emblemat.com, Focus Agency, GfK, Inquiry, Komunikacja Plus, Mediadem Consulting, Mirror Investment, OOH Media, RedComm, x5 Productions analizują obecną sytuację nieruchomości handlowych i omawiają możliwe warianty rozwoju promocji galerii. Autorzy są zgodni, co do jednego: czas zrewidować dotychczasowe strategie komunikacji i podejście do klienta. To również dobry moment, by sięgnąć po rozwiązania, które dopiero wchodzą na rynek, lub są w nim od dawna, ale ich potencjał pozostaje niewykorzystany. O jakich rozwiązaniach mówimy i na co zwrócić uwagę, by marketing przekładał się na wzrost sprzedaży? – tego dowiedzą się Państwo z najnowszej publikacji. Dostępna jest dla wszystkich do pobrania bezpłatnie.
Pobierz publikację „Marketing Przyszłości Centrów Handlowych” z naszej Bazy Wiedzy.