08 lutego 2024

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE: GREENWASHING. JAK MÓWIĆ, BY NIE UPRAWIAĆ EKOŚCIEMY W FIRMOWEJ KOMUNIKACJI?

udostępnij

Polska Rada Centrów Handlowych objęła patronatem szkolenie „Greenwashing. Jak mówić, by nie uprawiać ekościemy w firmowej komunikacji?”

Problem dotyczący greenwashingu w komunikacji biznesowej staje się coraz bardziej powszechny. By zniwelować to zjawisko Komisja Europejska opracowuje m.in. nowe regulacje takie jak Green Climes Directive. Jednak by przeciwdziałać greenwashingowi potrzebna jest także aktualna wiedza oraz nieustanna edukacja.

Spotkanie odbędzie się 20 lutego 2024 r. w godz. 9.00 - 13.00.

Tematyka szkolenie obejmie dwa obszary:

1.       Greenwashing w szerszym kontekście:

Co jest uznawane za greenwashing (case study + wnioski).

Na czym polega greenwashing, definicje (m.in. green climes, wyraźne oświadczenia środowiskowe, etykiety środowiskowe, zrównoważony rozwój, ESG, green marketing, cause related marketing, greenhushing itd.).

Kontekst biznesowy i społeczny greenwashingu oraz jego historia.

2.       Greenwashing – regulacje i praktyka

Regulacje unijne i krajowe (m.in. Green Climes, wzmacnianie pozycji konsumentów, Taksonomia, CSRD, CSDDD).

Zakazane praktyki i kary.

Przykładowe zobowiązania i strategie klimatyczne firm.

Warsztat: dylematy komunikacyjne: co można, czego nie?

Podsumowanie: Praktyczne wskazówki dla copywriterów, marketingu i komunikacji.

Szkolenie poprowadzi Anna Kula, ekspertka w obszarach PR, ESG, CSR i EB.

Członkowie PRCH otrzymają 10% zniżkę na udział w szkoleniu. W formularzu zgłoszeniowym należy wpisał hasło „PRCH”.

Zachęcamy do dołączenia ➡️ https://kulapr.pl/greenwashing