Firmy członkowskie
Instytut Monitorowania Mediów S.A.
![](https://prch.org.pl/wp-content/uploads/2022/08/logo_imm_orange_imm_omww.png)
Warszawa
Instytut Monitorowania Mediów S.A.
IMM od przeszło 23 lat wspiera marki, firmy, osoby i instytucje w efektywnym mierzeniu i raportowaniu wyników komunikacji zewnętrznej, planowaniu strategii oraz przeciwdziałaniu kryzysom wizerunkowym. Firma jako jedyna na rynku integruje wyniki publikacji ze wszystkich mediów w jednym narzędziu, w tym również reklamy, a także realizuje rozszerzone analizy na życzenie. IMM obsługuje tysiące klientów z kraju i zagranicy — międzynarodowe korporacje, małe firmy, instytucje, administrację publiczną, organizacje pozarządowe, agencje PR, agencje marketingowe, artystów oraz sportowców.
Instytut Monitorowania Mediów prowadzi monitoring działań komunikacyjnych Polskiej Rady Centrów Handlowych i innych ważnych dla Rady zagadnień zarówno w mediach tradycyjnych, jak i social mediach.