Firmy członkowskie

Instytut Monitorowania Mediów S.A.

Warszawa

Instytut Monitorowania Mediów S.A.

IMM od przeszło 23 lat wspiera marki, firmy, osoby i instytucje w efektywnym mierzeniu i raportowaniu wyników komunikacji zewnętrznej, planowaniu strategii oraz przeciwdziałaniu kryzysom wizerunkowym. Firma jako jedyna na rynku integruje wyniki publikacji ze wszystkich mediów w jednym narzędziu, w tym również reklamy, a także realizuje rozszerzone analizy na życzenie. IMM obsługuje tysiące klientów z kraju i zagranicy — międzynarodowe korporacje, małe firmy, instytucje, administrację publiczną, organizacje pozarządowe, agencje PR, agencje marketingowe, artystów oraz sportowców.

Instytut Monitorowania Mediów prowadzi monitoring działań komunikacyjnych Polskiej Rady Centrów Handlowych i innych ważnych dla Rady zagadnień zarówno w mediach tradycyjnych, jak i social mediach.

www.imm.com.pl