• Dołącz do nas
  • Projekty / Wydarzenia
  • Katalog obiektów
  • Baza wiedzy
  • Aktualności
  • O PRCH
  • Kontakt
  • www.prch.org.pl

lock Zaloguj się | Zarejestruj się

ZALOGUJ SIĘ

Nie pamiętasz hasła?
Załóż swoje konto!

 
 
 
PRCH
 
 

lock Zaloguj się | Zarejestruj się

ZALOGUJ SIĘ

Nie pamiętasz hasła?
Załóż swoje konto!

 
  • Dołącz do nas
    • O PRCH
    • JAK DOŁĄCZYĆ DO PRCH?
    • FIRMY CZŁONKOWSKIE
  • Projekty / Wydarzenia
    • SZKOLENIA I SPOTKANIA KLUBOWE
    • PRCH DATABASE - INDEKSY
    • PRCH RETAIL RESEARCH FORUM
    • PRCH RETAIL AWARDS
    • PRCH BUSINESS MIXER
    • GET ReDI TO PARTY
    • WYDARZENIA PATRONACKIE
  • Katalog obiektów
  • Baza wiedzy
  • Aktualności
  • O PRCH
    • MISJA PRCH
    • ZARZĄD
    • ZESPÓŁ
  • Kontakt

Baza wiedzy

 

Kategorie publikacji

  • PUBLIKACJE DOT. COVID-19
    • Stanowiska
    • Raporty
    • Inne
  • Public affairs
    • Monitoring legislacyjny
    • Stanowiska
    • Podatki
    • Handel w niedziele
    • Inne
  • Indeksy
    • Z PRCH
    • Zewnętrzne
  • Raporty
    • Retail Research Forum
    • Polska
    • Świat
  • Publikacje
    • Kodeks dobrych praktyk
    • ReDI Magazyn
    • Bezpieczeństwo obiektów handlowych
    • Inne
  • PREZENTACJE
    • Kluby PRCH
    • ReDI to Talk
    • Center Management Summit
    • KONFERENCJE ReDI 2019
# PROPTECH INDEX 2019 - CBRE

05

Mar

2020

# PROPTECH INDEX 2019 - CBRE

Rewolucja technologiczna zmienia sposób działania zarówno pojedynczych organizacji, jak i całych gałęzi gospodarki. Miliardy dolarów, które napłynęły do sektora nieruchomości w ciągu ostatniej dekady pozwoliły na powstanie przełomowych w swojej naturze startupów z obszaru PropTech i dały początek trendom, które w cyfrowy sposób zmieniają oblicze łańcucha wartości na tym rynku

download

Pobierz plik

SPOTLIGHT CEE Investment Q3 2019 - Savills

19

Lut

2020

SPOTLIGHT CEE Investment Q3 2019 - Savills

Investment volumes have been rising steadily since 2013 reflecting the strengthening investor confidence in the region, underpinned by above EU average economic expansion. 

download

Pobierz plik

Warsaw city report q3 2019 - JLL

18

Lut

2020

Warsaw city report q3 2019 - JLL

Raport podsumowujący Warszawski Rynek Nieruchomości w III kw. 2019 roku.

download

Pobierz plik

WESTFIELD How we shop the next decade - Unibail-Rodamco-Westfield

17

Lut

2020

WESTFIELD How we shop the next decade - Unibail-Rodamco-Westfield

Raport Unibail-Rodamco-Westfield „Westfield How We Shop: Nadchodząca Dekada” prognozuje zachowania konsumentów w Europie do roku 2029. Powstał w oparciu o opinie 15 700 konsumentów z dziesięciu europejskich krajów na podstawie których zidentyfikowano pięć dominujących trendów, które zdefiniują branżę sprzedażową na najbliższe dziesięć lat. Są to: upside down retail (rewolucja w sprzedaży), anti-prescription (wbrew sugestiom), self-sustaining stores (sklepy samowystarczalne), retail surgery (zakupy z chirurgiczną precyzją) oraz locally morphed retail (wkomponowanie w otoczenie).

download

Pobierz plik

REPORT: EUROPEAN RETAIL IN 2018. GfK STUDY ON KEY RETAIL INDICATORS: 2017 REVIEW AND 2018 FORECAST - GfK & ACROSS

30

Maj

2018

REPORT: EUROPEAN RETAIL IN 2018. GfK STUDY ON KEY RETAIL INDICATORS: 2017 REVIEW AND 2018 FORECAST - GfK & ACROSS

Report publicated by GfK and Across - The European Retail Real Estate Magazine. Publication presents the key retail indicators for 32 European countries such as purchasing power, turnover and prices. Additionaly, it analyses the impact of the elimination of Sunday opening hours in Hungary.

download

Pobierz plik

REPORT: EUROPEAN SHOPPING CENTRES. THE DEVELOPMENT STORY. MAY 2018 - CUSHMAN & WAKEFIELD

30

Maj

2018

REPORT: EUROPEAN SHOPPING CENTRES. THE DEVELOPMENT STORY. MAY 2018 - CUSHMAN & WAKEFIELD

European Shopping Centres: The Development Story provides an overview of shopping centre stock levels and development activity across Europe in the first half of 2018.

download

Pobierz plik

REPORT: BORN DIGITAL. DISCOVERING GENERATION Z, THE CONSUMERS OF THE FUTURE - CACI INTERNATIONAL

19

Mar

2018

REPORT: BORN DIGITAL. DISCOVERING GENERATION Z, THE CONSUMERS OF THE FUTURE - CACI INTERNATIONAL

Report analyses the most important generations according to modern shopping behaviour. It especially gives interesting information about Generation Z showing it’s shopping customs, preferences and the most important things that shopping centres must consider to satisfy this group of consumers.

download

Pobierz plik

REPORT: PAN-EUROPEAN FOOTFALL ANALYSIS. KEY GLOBAL AND LIFESTYLE CITIES 2017-2018 - BNP PARIBAS REAL ESTATE

19

Gru

2017

REPORT: PAN-EUROPEAN FOOTFALL ANALYSIS. KEY GLOBAL AND LIFESTYLE CITIES 2017-2018 - BNP PARIBAS REAL ESTATE

BNP Paribas Real Estate report provides a one-off “picture” of the prime streets in 23 key global and lifestyle cities. It shows footfall data at high streets in each analysed city and also presents more specific data about them.

Please find report here: https://www.realestate.bnpparibas.com/pan-european-footfall-2017-2018

RAPORT: Przekraczając granice. Rynek handlowy w 13 krajach Europy Środkowo-Wschodniej (CEE-13) - Colliers International

12

Gru

2017

RAPORT: Przekraczając granice. Rynek handlowy w 13 krajach Europy Środkowo-Wschodniej (CEE-13) - Colliers International

Zapraszamy do zapoznania się z przeglądem rynku jesień 2017 i prognozą Colliers International dotyczącą możliwości rozwoju tradycyjnych centrów handlowych w trzynastu krajach Europy Środkowo-Wschodniej (CEE-13). Colliers wierzy, że potencjał ekspansji krajowych i międzynarodowych sieci handlowych zostanie odkryty i będzie rozwijany w latach 2018-2020. Konsumpcja oraz poziomy penetracji rynku różnią się oczywiście pomiędzy regionami. W raporcie wskazane są kluczowe czynniki popytu, podaży, w tym dostępność powierzchni handlowej, najbardziej aktywne sieci, działalność deweloperską i warunki najmu. 

download

Pobierz plik

REPORT: EUROPEAN SHOPPING CENTRES. THE DEVELOPMENT STORY. NOVEMBER 2017 - CUSHMAN & WAKEFIELD

04

Gru

2017

REPORT: EUROPEAN SHOPPING CENTRES. THE DEVELOPMENT STORY. NOVEMBER 2017 - CUSHMAN & WAKEFIELD

European Shopping Centres: The Development Story provides an overview of shopping centre stock levels and development activity across Europe. This November 2017 issue shows that shopping centre development activity in the first half of 2017 increased total floorspace across Europe to 160.8 million sq m at the midpoint of the year.

download

Pobierz plik

REPORT: ExCEEding BORDERS. THE RETAIL MARKET IN THE CEE-13 COUNTRIES - COLLIERS INTERNATIONAL

01

Gru

2017

REPORT: ExCEEding BORDERS. THE RETAIL MARKET IN THE CEE-13 COUNTRIES - COLLIERS INTERNATIONAL

Colliers International report presenting review and prognosis of the traditional shopping centre (“TSC”) opportunity across a spectrum of 13 CEE countries. Report presents key economic demand drivers, as well as assembling the decision-making building blocks on the supply side, including retail space availability, the most active chains, developer activity and rental terms.

download

Pobierz plik

Report: The Socio-Economic Impact of European Retail Real Estate - ICSC

20

Lis

2017

Report: The Socio-Economic Impact of European Retail Real Estate - ICSC

The European retail real estate industry represents a major sector of the economy and plays a vital role in society. By understanding the full depth and breadth of its contributions to the European economy and society at large, it is hoped that legislation and regulations, be they at the local, national or international levels, serve to promote and enhance our industryand, by extension, European prosperity.

download

Pobierz plik

GUIDELINES ON HOW TO APPROACH THE ENERGY-EFFICIENT RETROFITTING OF SHOPPING CENTRES

04

Wrz

2017

GUIDELINES ON HOW TO APPROACH THE ENERGY-EFFICIENT RETROFITTING OF SHOPPING CENTRES

The project CommONEnergy (2013- 2017) focuses on transforming shopping centres into energy    effcient and high-indoor-environmental-quality buildings, by developing smart renovation strategies and solutions, supporting their implementation, and assessing their environmental and social impact.

View video

 

download

Pobierz plik

Czytaj więcej...

Special architectural conditions and needs are common in almost all shopping centres. The main retro t drivers are: (i) improve the indoor environmental quality and functionality, to enhance the customers experience; (ii) reduce the energy consumption; (iii) optimize the building operation and relative maintenance costs and (iv) improve the overall sustainability level reducing the environmental, social, and economic impact. 

Nowoczesny handel detaliczny - CZĘŚĆ II - ShopperTrak

11

Sie

2017

Nowoczesny handel detaliczny - CZĘŚĆ II - ShopperTrak

Nowoczesny handel detaliczny - CZĘŚĆ II

download

Pobierz plik

Czytaj więcej...

Sklepy i centra handlowe reagują szybciej i bardziej elastycznie niż dotychczas w pogoni za klientocentrycznym doświadczeniem, którego oczekują kupujący. Ale dotrzymanie kroku tym dynamicznym zmianom jest nie lada wyzwaniem, zwłaszcza że każdy klient zachowuje się inaczej, a jego oczekiwań i potrzeb nie można łatwo przewidzieć.

Uwzględnienie tych realiów i zapewnienie klientowi należytej interakcji wymaga wiedzy, czego kupujący potrzebuje dziś i czego będzie potrzebował jutro.

Aby zrozumieć przyszłość sklepów stacjonarnych, ShopperTrak przeprowadził ankietę wśród konsumentów z pięciu krajów europejskich: Francji, Niemiec, Włoch, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Na podstawie zdobytych odpowiedzi przeanalizowaliśmy, jak stacjonarne sklepy muszą ewoluować, aby zaspokajać zmieniające się oczekiwania. Dowiedzieliśmy się także, z jakich technologii kupujący chcieliby korzystać, aby poprawiać wrażenia z zakupów offline.

Raport: Nowoczesny handel detaliczny - CZĘŚĆ I - ShopperTrak

11

Sie

2017

Raport: Nowoczesny handel detaliczny - CZĘŚĆ I - ShopperTrak

Nowoczesny handel detaliczny, jakie miesjce zajmują tradycyjne sklepy w życiu współczesnych konsumentów. Raport pobrany ze strony ShopperTrak.

download

Pobierz plik

Czytaj więcej...

Przeżywszy Armagedon, jakim było wyrośnięcie konkurencji ze strony handlu elektronicznego, sklepy tradycyjne nie tylko przetrwały, ale wypracowały broń skuteczną niczym kolec jadowy. Pozostają współcześnie miejscem 90% zakupów i ludzkim końcem cyfrowej podróży

Report: 2017 Q2 Global Shopper Trends Report for Europe - ShopperTrak

11

Sie

2017

Report: 2017 Q2 Global Shopper Trends Report for Europe - ShopperTrak

Trendy w handlu detalicznym w Europie - najnowsze spostrzeżenia. Raport ze strony ShopperTrak  

download

Pobierz plik

Czytaj więcej...

W II kwartale 2017 roku nie brakowało politycznych zawirowań na arenie międzynarodowej, ale branża detaliczna po raz kolejny dowiodła swojej odporności.

Dzięki rosnącemu zaufaniu konsumentów i ekspansji rynkowej detaliści z całego świata zdołali pokonać nastroje niepewności, a w wielu krajach liczba wizyt w sklepach w II kwartale przewyższyła wyniki z analogicznego okresu w zeszłym roku. Prognozy na przyszłość rysują się bardziej optymistycznie niż przewidywano.

ShopperTrak oferuje analizy zachowań konsumentów, które zapewniają handlowcom wiedzę i narzędzia potrzebne do wyjścia naprzeciw oczekiwaniom klientów. Raport analizuje jakie trendy rynkowe miały dominujący wpływ na ruch konsumentów w Europie i regionie APAC od kwietnia do czerwca tego roku.

Report: ECE Shopper Types – Who shops, and how?

26

Lip

2017

Report: ECE Shopper Types – Who shops, and how?

Germany’s biggest analysis of shopper types 

download

Pobierz plik

Report: Destination food court. Facts. Success factors. Insights - ECE

26

Lip

2017

Report: Destination food court. Facts. Success factors. Insights - ECE

Food and beverage options are playing an increasingly significant role in shopping centers. Turnover from F&B retailers in ECE centers increased by 54 percent between 2010 and 2015 alone. There are many reasons for this: Society is attaching ever greater significance to food and drink, and shopping centers are not excluded from this trend. Visitors to centers are placing ever greater emphasis on a high-quality stay, a pleasant atmosphere and a shopping experience that leaves no base uncovered. This also includes an insistence on contemporary and diverse dining options.

Check also the ECE report "Destination Food. Food and beverages in shopping centers"Food and beverages in shopping centers" from 2016

download

Pobierz plik

Report: Secrets of Shopping. Who shops where and why? - ECE

26

Lip

2017

Report: Secrets of Shopping. Who shops where and why? - ECE

ECE's latest study “Secrets of Shopping”, which reveals comprehensive insight into the shopping missions of customers, was also presented at the Retail Meeting for the first time. It is based on the already published customer segmentation study by ECE, which describes eight “Shopper Types” and their characteristics. For the “Secrets of Shopping” study, this classification was – for the first time – used on the ECE centers and connected to the information from more than 100,000 customer interviews at 130 centers in eleven countries

download

Pobierz plik

Czytaj więcej...

Raport: Total Retail 2017. Jak przetrwać w cyfrowym świecie handlu - PwC

26

Lip

2017

Raport: Total Retail 2017. Jak przetrwać w cyfrowym świecie handlu - PwC

57% polskich internautów przynajmniej raz w miesiącu robi zakupy online, coraz częściej korzystając przy tym z urządzeń mobilnych. Zachodząca transformacja cyfrowa wpływa na zmianę roli sklepów tradycyjnych, które przybierają formę salonów wystawowych, prezentując produkty, a nie sprzedając – to wnioski z raportu firmy doradczej PwC „Total Retail 2017. Jak przetrwać w cyfrowym świecie handlu?”.

download

Pobierz plik

  • <<
  • <
  • 1
  • 2
  • >
  • >>
 

Отримати на картку кредит під низький відсоток онлайн в Україні. Список кращих МФО.

Отримати швидкий кредит онлайн на картку цілодобово та без відмови в Україні.

Получить срочный займ без проверки кредитной истории на карту онлайн круглосуточно.

Оформить кредит на карту онлайн мгновенно без отказа, залога и проверок.

Como puedes solicitar un prestamos express online en Mexico Todo pasa 100% solicitar prestamo online por Internet.

  • O PRCH
  • CZŁONKOSTWO
  • projekty / wydarzenia
  • Edukacja
  • Aktualności
  • Baza wiedzy
  • Retail Awards
  • ReDI
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

Polska Rada Centrów Handlowych

ul. Nowogrodzka 50

00-695 Warszawa

tel. +48 22 629 23 81

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Youtube

Copyrights PRCH 2016

projekt i wykonanie: synermedia.pl

przewiń w górę

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.