Serdecznie zapraszamy do lektury nowej edycji raportu PRCH Retail Research Forum.
W pierwszej części raportu przedstawiamy najważniejsze informacje o stanie rynku centrów handlowych w Polsce na koniec 2015 roku:
- Podaż nowej powierzchni handlowej w II poł. 2015 r.
- Centra handlowe w Polsce – formaty, lokalizacje, wakaty
- Nasycenie powierzchnią centrów handlowych i jej podaż wobec siły nabywczej mieszkańców miast na koniec 2015 r.
- Transakcje inwestycyjne na rynku centrów handlowych w Polsce w 2015 r.
- Sytuacja konsumenta na rynku - kluczowe wskaźniki makroekonomiczne w 2015 r.
- Efektywność sprzedaży w centrach handlowych w Polsce w 2015 r.
W drugiej części Raportu PRCH Retail Research Forum H2 2015, zatytułowanej "Centra handlowe wielopokoleniowe", przedstawiamy Państwu kolejne opracowania eksperckie w ramach szerszego spojrzenia na rynek nieruchomości handlowych w Polsce - jak ewolucja funkcji i wyglądu centrów handlowych w Polsce sprzęgała się ze zmianami oczekiwań klientów. Motywem przewodnim rozdziału są tytułowe pokolenia – w odniesieniu tak do centrów handlowych, jak i ich klientów:
- Generacje centrów handlowych w Polsce
- Przemiany ekonomiczne i społeczne leżące u podłoża ewolucji centrów handlowych w Polsce
- Pokolenia konsumentów – różne postawy i oczekiwania wobec centrów handlowych
- Trendy i przemiany - Case studies
- Bibliografia i załącznik metodologiczny.
Raport jest dostępny do pobrania po zalogowaniu na konto członkowskie PRCH.
Podoba Ci się raport? Masz pomysł na kolejny ciekawy artykuł? Osoby zainteresowane współpracą w grupie eksperckiej PRCH RRF prosimy o zgłaszanie kandydatur poprzez kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(zapraszamy osoby z co najmniej 5-letniem doświadczeniem w branży nieruchomości handlowych w zakresie badań, leasingu lub marketingu).