Podczas międzynarodowej gali ICSC Solal Marketing Awards polskie projekty zdobyły trzy nagrody. Flagowa inwestycja Apsys w Polsce – Posnania, zdobyła dwie złote statuetki za kampanie: otwarcia Posnanii oraz budowania świadomości marki. Nagrodę "silver winner" zdobyła także firma Metro Properties w kategorii „Brand Awarness & (Re)positioning”.
Posnania jest najnowszym, flagowym projektem deweloperskim spółki Apsys w Polsce. Centrum otwarto w październiku 2016 r. Na 100 tys. mkw. powierzchni handlowej znajduje się tu 300 marek lokalnych i globalnych, w tym moda, usługi, restauracje i kawiarnie, multipleks, klub bilardowy i kręgielnia, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci. Posnanię wyróżnia szeroki zakres usług, w tym „collect & try”, „hands free shopping” i „valet parking” oraz usługi specjalnie dedykowane rodzinom, rowerzystom i zmotoryzowanym. Obsługa klienta, w tym wykorzystanie nowych technologii, multimedia, design i architektura współtworzą „customer experience”.
Natomiast Liga taneczna M1DanceBattle whonorowana srebrną statuetką, była pierwszym tego typu przedsięwzięciem w Polsce. Organizowane wcześniej zawody taneczne były pojedynczymi imprezami – to właśnie Metro Properties, zarządca Centrów Handlowych M1 stworzyło po raz pierwszy ciągły ranking tego typu rozgrywek. M1DanceBattle to 17 imprez w 9 różnych miastach Polski, przeszło 500 tancerzy w 95 grupach tanecznych. Projekt składał się z różnorodnych elementów artystycznych takich jak walki i pokazy grup tanecznych, warsztaty tańca z jurorami, pokazy beatbox, pokazy mistrzów tańca i występy muzyczne.