• CZŁONKOSTWO
  • Wydarzenia
  • Katalog CH
  • Baza wiedzy
  • Public Affairs
  • Aktualności
  • O PRCH
  • Kontakt
  • www.prch.org.pl

lock Zaloguj się | Zarejestruj się

ZALOGUJ SIĘ

Nie pamiętasz hasła?
Załóż swoje konto!

 
 
 
PRCH
 
 

lock Zaloguj się | Zarejestruj się

ZALOGUJ SIĘ

Nie pamiętasz hasła?
Załóż swoje konto!

 
  • CZŁONKOSTWO
    • JAK DOŁĄCZYĆ DO PRCH?
    • FIRMY CZŁONKOWSKIE
  • Wydarzenia
    • Edukacja
    • Targi ReDI
    • PRCH Retail Awards
    • Spotkania klubowe
  • Katalog CH
  • Baza wiedzy
  • Public Affairs
    • Działalność PRCH
    • TAK dla otwartych niedziel
    • Międzynarodowi Partnerzy
    • Pliki do pobrania
  • Aktualności
  • O PRCH
    • Misja i główne cele
    • Międzynarodowi partnerzy
    • Zarząd
    • Zespół
  • Kontakt

Wydarzenia

 

Nowe technologie w analizie klientów- korzyści dla najemców i zarządców

25.10 | 10.00 - 12.30 | ul. Nowogrodzka 50, 02-695 Warszawa

Dodaj do kalendarza: Outlook, Apple, Google, Yahoo
  • Opis
  • Agenda
  • Prowadzący
  • Kontakt
  • Rejestracja
  • Powiązane
    • PRCH Marketing CLUB - 2014-10-02
    • Jak wywołać efekt WOW u klienta centrum handlowego - 2016-11-21
    • Projekt geolokalizacji i zarządzania wiedzą o kliencie na przykładzie Centrum Handlowego Posnania - 2017-03-07
    • Badania behawioralne w przestrzeni handlowej - 2017-05-16
    • ANALIZY LOKALIZACYJNE I KONCEPTY TYMCZASOWE W SŁUŻBIE HANDLU - 2017-09-14
    • ZAPROGRAMUJ KLIENTÓW NA LOJALNOŚĆ - 2018-03-07
    • Marka centrum handlowego i jej komunikacja w procesie rebrandingu - 2018-06-21
    • 7 trendów, które zmienią rynek retail - 2018-09-20
    • SEO PR - TREND CZY KONIECZNOŚĆ? - 2019-02-28

Zapraszamy na kolejne spotkanie z cyklu PRCH Marketing Club współorganizowane z firmą TOP-KEY na temat nowych technologii w analizie klientów.

Tematyka spotkania:

  • Systemy analityczne wspierające dobre relacje między wynajmującym i najemcą
  • Wpływ systemów zliczania klientów/rozpoznawania tablic rejestracyjnych na wzrost atrakcyjności Galerii wśród kupujących i inwestorów
  • Analiza zachowań konsumentów w nowoczesnych obiektach handlowych - na przykładzie CH Forum Gdańsk oraz wybranej sieci handlowej
  • Kierunek rozwoju systemów analitycznych oraz sposób wykorzystania „big data” w aspekcie zwiększania konkurencyjności

 rejestracjabuttonedu

 

Zapisz się do naszego NEWSLETTERA, aby otrzymywać najświeższe informacje

  • O PRCH
  • CZŁONKOSTWO
  • Public Affairs
  • Wydarzenia
  • Edukacja
  • Aktualności
  • Baza wiedzy
  • Retail Awards
  • ReDI
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

Polska Rada Centrów Handlowych

ul. Nowogrodzka 50

00-695 Warszawa

tel. +48 22 629 23 81

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Youtube

Copyrights PRCH 2016

projekt i wykonanie: synermedia.pl

przewiń w górę

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.