• CZŁONKOSTWO
  • Wydarzenia
  • Katalog CH
  • Baza wiedzy
  • Public Affairs
  • Aktualności
  • O PRCH
  • Kontakt
  • www.prch.org.pl

lock Zaloguj się | Zarejestruj się

ZALOGUJ SIĘ

Nie pamiętasz hasła?
Załóż swoje konto!

 
 
 
PRCH
 
 

lock Zaloguj się | Zarejestruj się

ZALOGUJ SIĘ

Nie pamiętasz hasła?
Załóż swoje konto!

 
  • CZŁONKOSTWO
    • JAK DOŁĄCZYĆ DO PRCH?
    • FIRMY CZŁONKOWSKIE
  • Wydarzenia
    • Edukacja
    • Targi ReDI
    • PRCH Retail Awards
    • Spotkania klubowe
  • Katalog CH
  • Baza wiedzy
  • Public Affairs
    • Działalność PRCH
    • TAK dla otwartych niedziel
    • Międzynarodowi Partnerzy
    • Pliki do pobrania
  • Aktualności
  • O PRCH
    • Misja i główne cele
    • Międzynarodowi partnerzy
    • Zarząd
    • Zespół
  • Kontakt

Baza wiedzy

 

Kategorie publikacji

  • Public affairs
    • MONITORING LEGISLACYJNY
    • Podatki
    • Handel w niedziele
    • Inne
  • Raporty
    • Retail Research Forum
    • Polska
    • Świat
  • Indeksy
    • Z PRCH
    • Zewnętrzne
  • Publikacje
    • Kodeks dobrych praktyk
    • ReDI Magazyn
    • Bezpieczeństwo obiektów handlowych
    • Inne
  • PREZENTACJE
    • Kluby PRCH
    • ReDI to Talk
    • Center Management Summit
Report: Destination food court. Facts. Success factors. Insights - ECE

26

Lip

2017

Report: Destination food court. Facts. Success factors. Insights - ECE

Food and beverage options are playing an increasingly significant role in shopping centers. Turnover from F&B retailers in ECE centers increased by 54 percent between 2010 and 2015 alone. There are many reasons for this: Society is attaching ever greater significance to food and drink, and shopping centers are not excluded from this trend. Visitors to centers are placing ever greater emphasis on a high-quality stay, a pleasant atmosphere and a shopping experience that leaves no base uncovered. This also includes an insistence on contemporary and diverse dining options.

Check also the ECE report "Destination Food. Food and beverages in shopping centers"Food and beverages in shopping centers" from 2016

download

Pobierz plik

Report: Secrets of Shopping. Who shops where and why? - ECE

26

Lip

2017

Report: Secrets of Shopping. Who shops where and why? - ECE

ECE's latest study “Secrets of Shopping”, which reveals comprehensive insight into the shopping missions of customers, was also presented at the Retail Meeting for the first time. It is based on the already published customer segmentation study by ECE, which describes eight “Shopper Types” and their characteristics. For the “Secrets of Shopping” study, this classification was – for the first time – used on the ECE centers and connected to the information from more than 100,000 customer interviews at 130 centers in eleven countries

download

Pobierz plik

Czytaj więcej...

Raport: Total Retail 2017. Jak przetrwać w cyfrowym świecie handlu - PwC

26

Lip

2017

Raport: Total Retail 2017. Jak przetrwać w cyfrowym świecie handlu - PwC

57% polskich internautów przynajmniej raz w miesiącu robi zakupy online, coraz częściej korzystając przy tym z urządzeń mobilnych. Zachodząca transformacja cyfrowa wpływa na zmianę roli sklepów tradycyjnych, które przybierają formę salonów wystawowych, prezentując produkty, a nie sprzedając – to wnioski z raportu firmy doradczej PwC „Total Retail 2017. Jak przetrwać w cyfrowym świecie handlu?”.

download

Pobierz plik

Poradnik postępowania w sytuacjach zagrożenia - m.st Warszawa

25

Lip

2017

Poradnik postępowania w sytuacjach zagrożenia - m.st Warszawa

Poradnik stanowi kompendium podstawowych informacji w zakresie postępwania w różnorakich sytuacjach zgrożenia. 

download

Pobierz plik

Spot „Uciekaj - Chowaj się – Walcz” - m.st. Warszawa

25

Lip

2017

Spot „Uciekaj - Chowaj się – Walcz” - m.st. Warszawa

Spot „Uciekaj - Chowaj się – Walcz” ma walory edukacyjne, pokazuje praktyczne i racjonalne zachowania zakładników w sytuacji zagrożenia życia przez uzbrojonego napastnika.

Zobacz spot 

Czytaj więcej...

Tematyka spotu i filmu związana jest ze zjawiskiem nazywanym przez służby policyjne „aktywnym zabójcą” lub „aktywnym strzelcem”. Jest to osoba, której celem jest zabicie w danym miejscu, jak największej liczby ludzi, bez względu na wiek, płeć, przekonania, wiarę. Sprawca nie formułuje żądań, działa krótko i skutecznie.

Ważne jest, aby pamiętać, że trzy etapy pokazane w spocie nie zawsze powinny być wykonywane kolejno. Jeśli możesz uciec, uciekaj. Jeśli nie możesz, spróbuj się ukryć. Jeżeli pojawi się ponowna możliwość ucieczki – wykorzystaj ją. A jeśli nie możesz uciec, ani się ukryć, jedyną i ostateczną rzeczą, którą należy zrobić, mając bezpośrednio do czynienia z napastnikiem to walcz.

W Polsce nie mieliśmy do czynienia z atakiem terrorystycznym. Warto jednak wcześniej wiedzieć, jak zachować się w takiej sytuacji. Dlatego głównym powodem, dla którego wyprodukowano spot jest uświadomienie mieszkańcom Warszawy zagrożeń w sytuacji wtargnięcia uzbrojonego napastnika do miejsca ich pracy, nauki, itp. oraz pokazanie, co należy robić, aby zwiększyć swoje szanse na przeżycie. 

Poradnik: ZABEZPIECZENIE ANTYTERRORYSTYCZNE WIELKOPOWIERZCHNIOWYCH OBIEKTÓW HANDLOWYCH - CENTRUM ANTYTERRORYSTYCZNE ABW

25

Lip

2017

Poradnik: ZABEZPIECZENIE ANTYTERRORYSTYCZNE WIELKOPOWIERZCHNIOWYCH OBIEKTÓW HANDLOWYCH - CENTRUM ANTYTERRORYSTYCZNE ABW

Celem niniejszego dokumentu jest wskazanie podmiotom zarządzającym wielkopowierzchniowymi obiektami handlowymi lub innymi obiektami, w których przebywa znaczna liczba osób, rozwiązań, które mogą zminimalizować możliwość wystąpienia zagrożenia o charakterze terrorystycznym, a także zniwelować jego ewentualne skutki.

Dodatkowe informacje dostępne są na stronie antyterroryzm.gov.pl

download

Pobierz plik

Czytaj więcej...

Opisane w poradniku wskazówki i zalecenia skonstruowane zostały w sposób ogólny i mogą być wykorzystane do różnej kategorii obiektów. Część z wymienionych rozwiązań jest już stosowana przez niektórych zarządców centrów handlowych.

Zaproponowane w poradniku rekomendacje mogą być wykorzystane nie tylko w odniesieniu do zagrożeń o charakterze terrorystycznym. Ich wdrożenie może przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa również w innych obszarach.

PRCH TURNOVER INDEX- LIPIEC 2017

25

Lip

2017

PRCH TURNOVER INDEX- LIPIEC 2017

Plik jest dostępny do pobrania dla członków PRCH po zalogowaniu.

Report: The global food and beverage market. What's on the Menu. Summer 2017 - Cushman&Wakefield

19

Lip

2017

Report: The global food and beverage market. What's on the Menu. Summer 2017 - Cushman&Wakefield

Zmiany zachowań konsumentów wpływają na rozwój globalnego rynku gastronomicznego: 

  • Lokale gastronomiczne zajmują coraz większą część powierzchni w centrach handlowych

  • Wysokiej jakości oferta gastronomiczna kluczem do sukcesu obiektów handlowych 

  • Trwały wzrost na globalnym rynku gastronomicznym przy największej dynamice wzrostu w regionie Azji i Pacyfiku oraz Afryki i Bliskiego Wschodu

download

Pobierz plik

Czytaj więcej...

Z najnowszego raportu międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield wynika, że centra handlowe zapewniają coraz bogatszą ofertę gastronomiczną – na bardziej dojrzałych rynkach operatorzy z tej branży często zajmują ponad 20% wszystkich lokali funkcjonujących w nowych i zmodernizowanych obiektach handlowych. Sprzyja temu dynamiczny wzrost wydatków konsumenckich na jedzenie poza domem na całym świecie. 

Wobec prognozowanego dalszego wzrostu wydatków klientów na gastronomię w kolejnych 10 latach i chęci połączenia wizyty w centrum handlowym ze spotkaniem z przyjaciółmi lub rozrywką, atrakcyjna oferta gastronomiczna jest kluczem do sukcesu każdego obiektu handlowego.

 

Report: European Shopping Center. The development story. April 2017 - Cushman&Wakefield

19

Lip

2017

Report: European Shopping Center. The development story. April 2017 - Cushman&Wakefield

  • W 2017 roku rynek europejski powiększy się o 4,5 mln m kw. nowej powierzchni handlowej, a rok później o kolejne 2,3 mln m kw.

  • W Europie Zachodniej najwięcej nowej powierzchni powstanie w Paryżu, Marsylii, Helsinkach, Madrycie i Londynie, natomiast w Europie Środkowo-Wschodniej – w Stambule, Moskwie, Ankarze, Warszawie i Tallinie.

  • Deweloperzy poszerzają ofertę rekreacyjno-rozrywkową w celu odpowiedniego zwiększenia odwiedzalności i zachęcenia konsumentów do większych wydatków.

Pobierz plik

Czytaj więcej...

Z najnowszego raportu międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield European Shopping Centre Development wynika, że głównym czynnikiem rozwoju rynku centrów handlowych w Europie w najbliższych dwóch latach będą rozbudowy istniejących obiektów.

Właściciele galerii handlowych coraz częściej koncentrują się na zwiększaniu odwiedzalności wykorzystując w tym celu rozwiązania technologiczne, dane, eventy i odpowiedni skład najemców oraz poszerzając ofertę gastronomiczno-rozrywkową. W oparciu o dostępne dane mogą lepiej dotrzeć do konsumentów, których profil jest zgodny ze składem najemców centrum handlowego, i mogą tym samym skłonić ich do większych wydatków.

Raport: Społeczna odpowiedzialność biznesu w polskich realiach. Teoria a praktyka -Fundacja CentrumCSR.PL

18

Lip

2017

Raport: Społeczna odpowiedzialność biznesu w polskich realiach. Teoria a praktyka -Fundacja CentrumCSR.PL

Raport z monitorungu społecznego największych polskich firm stanowi efekt trwającego półtora roku obywatelskiego monitoringu 227 spośród najważniejszych przedsiębiorstw działających w Polsce. Na prawie 130 stronach raportu przeanalizowanych zostało 16 branż pod kątem 12 wskaźników kluczowych dla odpowiedzialności biznesu – od praw człowieka przez raportowanie społeczne do walki z korupcją.

download

Pobierz plik

Czytaj więcej...

Zespół Fundacji nie tylko zbadał poziom deklaracji firm, ale również dogłębnie przeanalizował kluczowe problemy społeczne generowane przez polski biznes – raport zawiera 26 komentarzy eksperckich. Synteza „teorii” i „praktyki”, odważna analiza zarówno pozytywnych, jak i negatywnych stron polskiego biznesu, jak również odcięcie się od dobroczynności i filantropii na rzecz analizy rzeczywistego modelu biznesowego firm przesądza o innowacyjności i wyjątkowości tej publikacji. Stanowi ona najbardziej kompleksową diagnozę aktualnej kondycji CSR w Polsce, pisaną przystępnym dla odbiorcy, dalekim od korporacyjnej nowomowy językiem.

Wybór firm dokonany został w oparciu o kryterium najwyższych przychodów, wielkości zatrudnienia oraz znaczenie firm dla społeczeństwa. Pod uwagę – oprócz znanych z różnych rankingach i zestawień CSR branż – wzięto także specjalne strefy ekonomiczne czy spółki świadczące usługi komunalne. To pierwsze, realizowane przez niezależną, niepowiązaną z biznesem organizację, która samodzielnie wybrała monitorowane podmioty, nie pytając firm o zgodę.

Footfall warszawskich centrów handlowych. Komentarz do zjawiska  - GfK

18

Lip

2017

Footfall warszawskich centrów handlowych. Komentarz do zjawiska - GfK

Szacowany miesięczny footfall w 28 warszawskich centrach handlowych to 16,7 miliona wizyt. Oznacza to, że przeciętny mieszkaniec aglomeracji warszawskiej (ponad 2,5 miliona mieszkańców) odwiedza centra handlowe zlokalizowanew stolicy średnio 6,5 razy w miesiącu! Co ważne – w tych szacunkach nie uwzględniono 20 innych mniejszych obiektów handlowych. Ponieważ to częstotliwość zaskakująca, postanowiliśmy przyjrzeć się bliżej cechom obiektów, które niewątpliwie wpływają na sposób, w jaki funkcjonujemy.

 

download

Pobierz plik

Czytaj więcej...

Jedno miasto, 28 obiektów zróżnicowanych pod względem wielkości, profilu i pozycjonowania. Czy jednak rzeczywiście centra handlowe są różnie pozycjonowane?
Postanowiliśmy sprawdzić, czy centra handlowe w Warszawie różnią się pod względem (marketingowego) potencjału swojego bezpośredniego otoczenia. Analiza takich danych jest według nas jednym z pierwszych kroków prowadzących do określenia tożsamości centrum.
Dla każdego centrum handlowego wyznaczyliśmy strefę 10-minutowego dojazdu samochodem. Chcieliśmy skupić się na kliencie i bezpośrednim sąsiedztwie obiektu, a nie jego konkurencji. Dlatego analizujemy strefę wystarczająco dużą do uchwycenia potencjału otoczenia i jednocześnie wystarczająco małą, żeby nie uwzględniać szerokiej, w kontekście całego miasta, konkurencji.
Dane o odwiedzalności w kilku przypadkach szacowaliśmy ekspercko.Nawet, jeśli mylimy się o 10-15%, wyniki pozostają ciekawe i zaskakujące.
W raporcie przedstawiamy najciekawsze wnioski z analizy.

Raport: Miejsca spotkań. Kulinarna mapa Warszawy 2017 - Knight Frank

18

Lip

2017

Raport: Miejsca spotkań. Kulinarna mapa Warszawy 2017 - Knight Frank

Nowa edycja publikacji Knight Frank „Miejsca spotkań – kulinarna mapa Warszawy 2017”. Zeszłoroczne wydanie cieszyło się dużą popularnością. Tego lata zespół Knight Frank przedstawia nowe kulinarne kierunki Warszawy. Eksperci Knight Frank komentują, dlaczego warto nimi podążyć.

„Miejsca spotkań – kulinarna mapa Warszawy 2017” dostępna jest do pobrania w wersji elektronicznej pod poniższym linkiem:  

adobe.ly/2uR1MbB

Czytaj więcej...

W najnowszym wydaniu „Miejsc spotkań – kulinarnej mapy Warszawy 2017” przedstawiamy innowacyjne miejsca na kulinarnej mapie Warszawy. Wizyta w nich z pewnością zapadnie w pamięć na długo. O sekretach kuchni i ich decydującej roli w kształtowaniu gastronomicznych trendów stolicy wypowiadają się w wywiadach szefowie kuchni i właściciele restauracji.

„Chcemy pokazywać Warszawę nie tylko jako atrakcyjne dla inwestycji lokalizację, ale również świetne miejsce do życia, w którym kwitnie życie towarzyskie. W tej edycji Miejsc Spotkań poza dobrze znanymi ośrodkami życia towarzyskiego stolicy jak ulica Francuska, Plac Zbawiciela, nadwiślańskie bulwary czy kwartały ulic Poznańska/Wilcza, Żurawia/Nowogrodzka, pokazujemy również miejsca zupełnie wyjątkowe. Gastronomiczna Warszawa skrywa prawdziwe perełki, które zrobią wrażenie nawet na bywalcach światowych metropolii. Można tu zjeść sushi pod palmami, spróbować kuchni azjatyckiej w dawnych łaźniach, zjeść kolację w absolutnych ciemnościach, otworzyć szampana szablą, czy przetańczyć noc mając miasto u swoich stóp. Wystarczy wyruszyć na wyprawę z naszą publikacją.” - komentuje Elżbieta Czerpak, Dyrektor Działu Badań Rynku Knight Frank.

Raport: Nowy wymiar zakupów. Centra handlowe przyszłości - Savills

18

Lip

2017

Raport: Nowy wymiar zakupów. Centra handlowe przyszłości - Savills

Nowy wymiar zakupów. Centra handlowe przyszłości. Perspektywy rozwoju rynku centrów handlowych w kontekście zmienijących się preferencji zakupowych klientów. 

download

Pobierz plik

Report: European Retail in 2017. GfK study on key retail indicators: 2016 review and 2017 forecast

18

Lip

2017

Report: European Retail in 2017. GfK study on key retail indicators: 2016 review and 2017 forecast

The study offers an overview of the most important indicators for European retail in 2017. This includes an analysis of purchasing power and store-based turnover as well as their respective shares of private consumption. The study additionally illuminates trends in consumer prices and sales area provision.

download

Pobierz plik

Raport: Shopping Centre 4.0 Innowacje w centrach handlowych - CBRE

17

Lip

2017

Raport: Shopping Centre 4.0 Innowacje w centrach handlowych - CBRE

Niniejszy raport ukazuje, jak centra handlowe będą musiały dostosować swoją ofertę, aby zdobyć i utrzymać udział w rynku opierając się o obecne i przewidywane zachowania konsumentów oraz zmieniającą się sytuację rynkową.

download

Pobierz plik

Raport: Coś na ząb. Jak jemy, gdy kupujemy - CBRE

17

Lip

2017

Raport: Coś na ząb. Jak jemy, gdy kupujemy - CBRE

CBRE prezentuje wyniki badania na temat zwyczajów żywieniowych Polaków w centrach handlowych.

download

Pobierz plik

Czytaj więcej...

Jaką rolę odgrywa oferta gastronomiczna w centrach handlowych? Czy jej postrzeganie przez klientów przekłada się na wizerunek centrum? Jakie zmiany warto wprowadzić żeby food court był atutem obiektu? Firma CBRE przebadała ponad tysiąc Polaków aby sprawdzić jak postrzegana jest oferta gastronomiczna w istniejących obiektach handlowych w naszym kraju. Na podstawie wyników ankiety powstał raport „Coś na ząb – jak jemy, gdy kupujemy” opisujący zwyczaje i preferencje gastronomiczne Polaków w obiektach handlowych. 

Report: „The Successful Integration of Food & Beverage Within Retail Real Estate” by ICSC

17

Lip

2017

Report: „The Successful Integration of Food & Beverage Within Retail Real Estate” by ICSC

The Successful Integration of Food & Beverage Within Retail Real Estate

Czytaj więcej...

The foodservice industry is expanding at an exponential rate with the amount of space dedicated to food growing from five percent a decade ago to 15 percent today. This trend is expected to increase to 20 percent by 2025. ICSC commissioned JLL to deliver a global study that explores foodservice’s impact on retail real estate and strategies to seamlessly integrate restaurants to complement and enhance offerings with the overall retail real estate experience.

Read the full report here.

Odpowiedź Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej ws. stanowiska branży handlowej dot. zakazu handlu w niedziele

17

Lip

2017

Odpowiedź Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej ws. stanowiska branży handlowej dot. zakazu handlu w niedziele

Odpowiedź Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej ws. stanowiska branży handlowej dot. zakazu handlu w niedziele.

download

Pobierz plik

Raport: Nowe enklawy handlu w Centrum Warszawy - Colliers International

17

Lip

2017

Raport: Nowe enklawy handlu w Centrum Warszawy - Colliers International

Colliers Internarional prezentuję mapę centralnego obszaru handlu (COH) oraz nowe inwestycje w Warszawie.

download

Pobierz plik

Czytaj więcej...

CENTRALNY OBSZAR HANDLU (COH) to najatrakcyjniejszy dla handlu obszar w centrum miasta, wyznaczony obecnością wielkopowierzchniowych obiektów handlowych, sklepów i punktów gastronomicznych przy głównych ulicach oraz nowych inwestycji o funkcjach mieszanych.

Raport: Centra handlowe w miastach regionalnych - Colliers International

17

Lip

2017

Raport: Centra handlowe w miastach regionalnych - Colliers International

Raport Działu Doradztwa i Badań Rynku Colliers International podsumowuje sytuację na rynku centrów handlowych w pierwszym kwartale 2017 roku, w dziesięciu miastach regionalnych:  Białymstoku, Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Częstochowie, Kielcach, Lublinie, Olsztynie, Radomiu, Rzeszowie i w Toruniu.

download

Pobierz plik

Czytaj więcej...

W raporcie znajdziesz odpowiedzi na pytania:

  • Jaką powierzchnią dysponuje Bielsko-Biała, a jaką Częstochowa?
  • Jaki czynsz trzeba zapłacić w Kielcach, a jaki w Olsztynie?
  • Jakie centra handlowe są popularniejsze w Rzeszowie, a jakie w Bydgoszczy?
  • <<
  • <
  • 2
  • 3
  • ...
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ...
  • 11
  • >
  • >>
 

Zapisz się do naszego NEWSLETTERA, aby otrzymywać najświeższe informacje

  • O PRCH
  • CZŁONKOSTWO
  • Public Affairs
  • Wydarzenia
  • Edukacja
  • Aktualności
  • Baza wiedzy
  • Retail Awards
  • ReDI
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

Polska Rada Centrów Handlowych

ul. Nowogrodzka 50

00-695 Warszawa

tel. +48 22 629 23 81

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Youtube

Copyrights PRCH 2016

projekt i wykonanie: synermedia.pl

przewiń w górę

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.